Tema: Re: Senu programeriu
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2015-12-31 11:49:10
2015-12-30 23:29, tst rašė:
> Aš kaip paprastas adminas visgi matau tik motyvacijos trūkumą, stebiu
> čia vieną tokį ilgą migravimo procesą iš itaniumų į kažką normalaus.
> Softas tipinis, veiktų normaliai ir naujoj numatomoj sistemoj su minimum
> darbo, bet vis baisu pajudinti kai viskas ir taip veikia.
> Tiesiog niekas nenori imtis atsakomybės, nors visi migravimo tools'ai
> yra, testavimai suveikia ir t.t. ir pan. Iš kitos pusės aišku suprantama
> - sumigruosi dabar tai žiūrėk tuoj kvantinius kompiuterius į rinką
> paleis ir vėl migruok :)

O koks tolkas iš to atsakomybės ėmimosi šioje situacijoje. Na IT vadas
imsis iniciatyvos, įtikins visus tuos CEO migruoti. O paskui jeigu
iškils kokios nors problemos, spūk ką išpis? Taip, būtent IT vadą ir
išpis, nes nx čia reikėjo mums viso to, veikė ir gerai, o dabar vat
kažkokios problemos.

Visai kitas dalykas būtų, jei ta inciatyva pareitų iš viršūnėlių (pvz.
senos sistemos supportas per brangus patapo). Tada IT vadui nieko
nereikėtų įtikinėti, o tik tereikėtų apsidrausti, kad "migravus gali
iškilti nenumatytų problemų". Nu ir jei visi tie CEO ir pan. vistiek
sakytų "darom!", nu tai ITišnikai tusi savo ass covered ir ramiai
migruoja. Nebus problemų - juos tik pagirs, kad puikiai atliko darbą, o
jei iškils - nu tai jie juk sakė, kad bus nenumatytų problemų :)