Tema: Re: Inglorious Basterds
Autorius: Shell
Data: 2009-09-04 11:55:01
George rašė:
> Negaliu nesutikti.
> Gal mane kiek suglumino labai jau laisvas istoriniu faktu interpretavimas.
> Gal tiesiog reikia juoktis, kai Adolfas vidury kinoseanso papraso sargybinio
> kramtomos gumos :)

Šitoj vietoj garsiai prunkštelėjau :)
Nors prancūziškai ir itališkai nemoku, vis tik man patiko, kad filmas
nedubliuotas - man gražu klausytis kaip jie kalba (ypač itališkai, hehe
:) Žydų medžiotojui didelis pliusas už vaidmens išpildymą, aš jį
pavadinčiau labiausiai "Tarantinišku" šiame filme.
Minusas už kraujo scenas - skalpų lupimas sukėlė tokį pasišlykštėjimą
mano fėjai, jog ji uždėjo "permanent ban'ą" Tarantino filmams. Oh well,
moterys...

<Spoilers ahead>
Tiesa, aš visą filmą laukiau atomazgos, kokiu būdu Hitleris išgyvens, ir
buvau taip pat suglumęs kai jį suvarpė Schmeisseriais. Tenka pripažinti,
kad tai tiesiog pramoginis filmas, pasiskolinęs iš istorijos keletą
personažų. Galbūt sąmoningai iškreipdamas gerai žinomus istorijos faktus
Tarantino norėjo pasišaipyti iš kitų holivudinių filmų, kurie neretai
irgi klastoja praeitį (greičiausiai iš nežinojimo).

8/10

Shell