Tema: Re: Inglorious Basterds
Autorius: George
Data: 2009-08-29 17:01:33
Tas tai jo:) Apart multiku kazin ar buvo nors vienas filmas uzdubliuotas
lietuviskai. Atmenu tik toki epizoda, kai dar nebuvo subtitru praktikos,
saleje sededavo zmogeliukas ir skaitydavo teksta. Bent pora filmu tikrai esu
taip ziurejes. Itariu cia kokie  1989-91 metai.

Del dubliavimo tai, be versijos, kad neatsipirks, tai nedaug variantu
turbut.