Tema: Re: Rusų kinematografija
Autorius: ROOTS
Data: 2017-03-06 17:59:16
Na bet jus visi ir visokius shudinus ru serialus ziurit, oi pardon muilo
operas :)
Kazkiek teisus buvo kazkas sakydamas, jog tik kriminaliniai geri pas ru
gaunasi. Kokia salis, tokie ir serialai, filmai geri.  Viskas persmelkta ir
paremta pas ru gyvenime kriminalu, tai ir serialus tokius lengva kurt. Nuo
buities iki politikos kriminalas bujoja, visur visi gyvena pagal zekiskas
paniatkes. Na bet tokia jau ta dabartine rusu tauta, Kaip pradejo viskas
blogyn eit po spalio revoliucijos, taip sekmingai toliau ir eina.

"Julius"  wrote in message news:o9hogg$gpk$1@trimpas.omnitel.net...

"Lapinas" <VKH710@gmail.com> Wrote in message:
Olga gerai. Pažiūrėjau jau kelias serijas. Ir netriesk daugiau
vatnikiniais epitetais. Yra manau ir kitų temu.
Pažiūrėk " " otel eleon. Turėtu suslysti. O jei turi
antrą pusę prisėskit prie "  ' test na
beremennost. Turėtu paveikti teigiamai.
Sėkmės peržiuroms.

--