Tema: Re: Rusų kinematografija
Autorius: ROOTS
Data: 2017-03-06 17:02:28
Mano ziurimu filmu, serialu didzioji dalis yra kurta europoj, skandinavijoj.
Taip procentu 80-90. Ziurim nemazai. Labiausiai skandinavu patinka.
US tik kokie blokbasteriai, fantatsiniai - penas akims kaips akoma.

"Exx"  wrote in message news:o9687f$lv0$2@trimpas.omnitel.net...

Mano subjektyvia nuomone, jei serialas ar filmas tikrai geras ir vertas
demesio ziuralas, tai mazai kas rinksis rusu, kinu, japonu jis ar
"vakaru". Lygiai taip pat, kad apie rusiska kina mazai rasoma cia,
galima butu pasakyti ir apie prancuzu, vokieciu, australu, svedu ir t.t.
ir pan - irgi nieko praktiskai nerasoma. O nerasome greiciausiai todel,
kad nevertas demesio, nemanai? Nes jei tikrai geras - iskart
rekomendacija ir nesvarbu cia salis. Tiesiog as manau, greiciau
isitikines, kad rusai paskutiniu metu nieko doro nepastato, ir ziureti
nelabai yra ka, nei, kad ten politikos sumetimais...+ 2 karta jau auga,
kur rusiskai nesupranta - velgi automatu atsimeta ziuretojai..., o kad
ruskiu serialus kas verstu i anglu kalba? As dar taip negirdejau ir
nemaciau.