Tema: Re: Rusų kinematografija
Autorius: pininfarina
Data: 2017-02-28 11:58:44
Mentovskije voiny

"trans"  wrote in message news:o93dtk$72s$1@trimpas.omnitel.net...

nemanau, kad rusiškus serialus/filmus kažkaip banina. Greičiau vangios
diskusijos aplamai, o rusiškos geros produkcijos vis tik gerokai mažiau
nei likusio pasaulio. Dar reik turėt omeny, kad jaunesnė karta rusiškai
nemoka ir nežiūri.

Pats aš rusiškų "nebrokinu", bet žiūriu tik topinius. Ta proga paminėsiu
ką pamenu geriausio:

Apostol
Karpov
Igra