Tema: Re: Le Grand Bleu
Autorius: trans
Data: 2015-07-23 23:10:03
40m yra legali riba kelioms minutems su paprastu oru. Toliau techninis
nardymas su misiniais kuo tokioj Lietuvoj gal ir uziim akeli individai.
O darbai virs 100metru isvis kosmosas reikalingas specializuotas laivas
su labai rimta iranga ir labai brangiai apmokamais narais, ir tai
kainuoja labai rimtus pinigus.