Tema: Re: Le Grand Bleu
Autorius: trans
Data: 2015-07-23 14:12:32
kaip nardantis daug tikejausi is sio filmo, bet pasirode labai ilgas,
nuobodus ir siaip silpnas. Vienas pliusas, kad rodoma technika yra
tikra, nors naru elgesys po vandeniu debiliskas, neatitinkantis
realybes, bet matomai to reikia filmui. Jei gerai pamenu ten buvo
Variable weight apnea (VWT) disciplina, kur leidiesi su balastu, o kyli
savo jega kaip nori su virve ar be jos. Siuo metu rekordas 145m, bet
dabar leidziasi stovedamas ant koju, kas eikvoja maziau energijos nei
zemyn galva kaip filme. Taigi rekordas santykiniai netoli pasistumejes.
Topine disciplina yra No Limit (NLT) 214m kur ledziasi taip pat, taciau
kylant naudojama bet kokia technika, pvz balionas kam nereikia eikvot
energijos