Tema: Re: Le Grand Bleu
Autorius: apchy
Data: 2015-07-23 11:49:58
nu pasakei lyg bet kuris taip gali nardyti...
https://en.wikipedia.org/wiki/Freediving
wiki kazkaip skaiciai labai neikvepia...
o tie kur su pilna ekipiruote, ne rekordininkai turbut :)

"mindis"  wrote in message news:moobkp$ik8$1@trimpas.omnitel.net...

butent:) zinai free diving pasaulio rekordus? moteriskes i tokius gylius
laisvai be jokios irangos nardo, tai man keista buvo girdet kad profai
narai su pilna ekipiruote verkia ties 120m gyly nuskendusiu lektuvu.