Tema: Re: Leviathan
Autorius: monaxas
Data: 2015-02-03 18:54:45
Ai krč. Neįrodei.
Nach jiem "bėgt" jei niekas situacijos "nežino"?
Net jei ir būtų tyrimai, santechniko pastebėjimai būtų niekiniai, nes jis - nekompetetingas, anksčiau vykę techniniai vertinimai nieko blogo nerodė, naujas neatliktas, nes nebuvo pagrindo.

Tu kažkaip užkibai ant tų trijų valandų, kad irgi man, kaip inžinieriui, yra toks biški sustirštinimas. Santechnikas ten matavimų laike neatlikinėjo, jam knygutės rodė, kad jau turi griūt. Ką parodo ir tai, kad sulaukta ryto.

Nu ir rytas už vakarą protingesnis, atsakingi galėjo sukviest rajono komisiją ir taip nusiplauti nuo asmeninės atsakomybės.

Prispoilinom...

Mano akimis, tai tokia biški pasaka, nu bet jei kažkam patinka, tai tegu taip ir būna.