Tema: Re: Leviathan
Autorius: monaxas
Data: 2015-01-30 20:25:54
Na taip, pažvelgus iš filosofinės pusės sutikčiau... Dėkui, atvėrei akis apie pilietinės visuomenės gemalo stadiją.
Aš žiūrėjau per inžinieriaus prizmę (toks esu) tai man ten nelogiškumų veiksmuose apstu.

Achtung! Spoil!!!! skrolinu į apačią

Šiaip tai tesingo atpildo iš gyventojų pusės jis susilaukė (čia tik mano nuomonė).
Santechnikas ima visiems pisti protą. Nu jei jau matai, kad chujova, vyr inžinierius nereaguoja, tai eini pas kitus inžinierius, o ne partinėms boboms baliun lendi.
Ne akmens amžius, eini pas dėstytoją (nu jis tipo mokosi būt statinių priežiūros inžinierium) ir dėstai, akademinė visuomenė daugiau ryšių ir proto turi nei oblastkomo vyr buhalterė.
Nu ir dar tas suoliukų laužymas ir tučtuojau tvarkymas, tai nachuj, toks pritemptas veikėjų savybėms parodyt, kad net koktu.