Tema: Re: Redirected (2014)
Autorius: bat0nas
Data: 2014-02-03 12:32:38
Nesuprantu.. kaip jums tas Cololo patiko. Man jis turbūt vienas iš keleto,
kuris labiausiai ir nepatiko.
Kažkaip persūdytą ta lenkiška kalba tais "krw" žodžiais ir per didelė
greitakalbė. Na nesu matęs tokio net ir pikto lenko :D Gal per mažai matęs
;)

"Zyza"  wrote in message news:lcnlr6$ikm$1@trimpas.omnitel.net...

Vakar teko nueiti kaip tik. Mano pastebejimai: lietuviai stipriai
overact'ina (vis dar jauciamas teatras kine), gal net naturaliausiai
vaidino ghem... Cololo :) Siaip filmas, nors ir veiksmo, pasirode
pastebimai letokas. Bajeriu tarsi buvo, bet juokingu - max 3 (bent man).
Gaila, kad teko ne viena karta traileri matyt anksciau, tai praktiskai
filmas be idomesniu siurprizu buvo (del to isvis vengiu trailerius
ziuret). Pabaiga isvis... kazkaip pirma mintis: "cia jau viskas ? tikrai ?".

Jei kaip bet kuri filma vertint - 4/10, jei kaip lietuviska - 8/10.
Palyginimui su kitu lietuvisku kinu "Valentinas vienas" patiko labiau
(nors siaip tokiu isvis beveik neziuriu), nes scenarijus buvo stiprus
(kiek zinau, ne lietuviu), o ir vaidyba Savicko / Ryskuvienes iki siol
dar vadinu nepriekaistinga.