Tema: Re: Redirected (2014)
Autorius: Zyza
Data: 2014-02-03 11:00:22
Vakar teko nueiti kaip tik. Mano pastebejimai: lietuviai stipriai
overact'ina (vis dar jauciamas teatras kine), gal net naturaliausiai
vaidino ghem... Cololo :) Siaip filmas, nors ir veiksmo, pasirode
pastebimai letokas. Bajeriu tarsi buvo, bet juokingu - max 3 (bent man).
Gaila, kad teko ne viena karta traileri matyt anksciau, tai praktiskai
filmas be idomesniu siurprizu buvo (del to isvis vengiu trailerius
ziuret). Pabaiga isvis... kazkaip pirma mintis: "cia jau viskas ? tikrai ?".

Jei kaip bet kuri filma vertint - 4/10, jei kaip lietuviska - 8/10.
Palyginimui su kitu lietuvisku kinu "Valentinas vienas" patiko labiau
(nors siaip tokiu isvis beveik neziuriu), nes scenarijus buvo stiprus
(kiek zinau, ne lietuviu), o ir vaidyba Savicko / Ryskuvienes iki siol
dar vadinu nepriekaistinga.