Tema: Re: Redirected (2014)
Autorius: Yvl
Data: 2014-01-23 18:51:23
nu sakyciau koks 7/10 (skyles scenarijuj, montaze, siuzete ir t.t. -
jausmas, kad Emilis perdege jy bemontuodamas. Galbut rekejo ne paciam
montuot nuo-iki, o duot kazkam - kartais is sono geriau matosi)
+ shuns budai su uzrasu PUiPA :)
A.Tapinas kogero taikliausia recenzija parases sitam filmui - be
malalietkinio seliojimosi ir visa ko neigimo/niekinimo beigi be lindimo
shiknon visiems is eiles.

"bat0nas"  wrote in message news:lbrfou$fu4$1@trimpas.omnitel.net...

Buvau. Patiko.
Džiaugiuosi, kad mano keli litai nuo algos nuėjo šio filmo gamybai.

Žiūrėdamas vakarietiškus filmus visada galvodavau, kaip jaučiasi žmonės
matydami savo miestą. Pagaliau pamačiau Vilnių gan padoriame ir stipriame
filme :D Visai gerai tas Vilnius žiūrisi.

"vaikis_dirba"  wrote in message news:lbr946$b0u$1@trimpas.omnitel.net...

Nebuvau. Nu bet nafig mano (tavo, Jūsų) pinigais remia tokių filmų
kurimą??? Kultūra...