Tema: Re: Nepamirštam [Sci-Fi mėgėjams]
Autorius: Icetom
Data: 2013-10-08 11:39:52
> Nuo pradžios iki pabaigos - kažkas nerealaus :)

Nu sakiau, kad gers ;).

> - Keistai pasirodė faktas, kad visos stotys taip arti viena kitos.

O kaip kitaip kosmose Mario Brothers pažaisi :)

> - Nesupratau to momento, kodėl, kai įsikibo į TKS, Clooney tolo ir tempė
> Sandrą ir galiausiai pasileido. TKS juos tempė?

Clooney tolo nuo stoties ir tipo ant Sandra kojos užsikabinęs parašiuto ar
ko ten trosas atsilaisvino po truputį. Nors kai Clooney atitolo, man
pasirodė, kas Sandra ir jau buvo be troso ant kojos, tai nežinau kaip ji
dasikapstė iki stoties :)

>  - Sandra du kartus atidarinėjo liukus į Airlock'us ir abu kartus
> išsilaikė, kai liuko dangtis staiga atsiverdavo. Manau - neįmanoma.

Jei būtum žvaigždė ir sportuotum kasdien kaip Sandra - gliaudytum tokius
liukus kaip sėmkes ;) :).

> Bet tai realiai - smulkmenos.

;)