Tema: Re: Nepamirštam [Sci-Fi mėgėjams]
Autorius: Exx
Data: 2013-04-16 09:58:25
aha - ypac pabaiga - independence day :) siaip toks jau labai so so.
Nezinau, as tai gal 6 max is 10 duociau. Patiko tik ideja ateiviai - uzgrobe
ir paciu zmoniu rankomis reikalus "tvarkesi" :) Aisku muzika ir vaizdai
padare savo, nors kai kur muzika pernelyg jau ikyri buvo. Ziurejau
Multikino, bet negalejau nesistebeti, kad vaizdas buvo kaip isplaukes?
Galvojau tik man, bet pasirodo xebrytei salia sedinciai viskas analogiskai
:(