Tema: Re: Nepamirštam [Sci-Fi mėgėjams]
Autorius: bat0nas
Data: 2013-10-07 21:36:12
O aš duodu beveik visus 10 balų. Senai buvau šitaip prikaustantį filmą
matęs.
Nuo pradžios iki pabaigos - kažkas nerealaus :)

Visi Star trekai dabar kažkur toli toli...

SPOILER!!!

Gal kiek užkliuvo:
- Keistai pasirodė faktas, kad visos stotys taip arti viena kitos.
- Sugebėjimas šitaip trankytis ir niekada nepataikyti kur nors su šalmo
stiklu - labai jau jiems sekėsi.
- Nesupratau to momento, kodėl, kai įsikibo į TKS, Clooney tolo ir tempė
Sandrą ir galiausiai pasileido. TKS juos tempė?
- Sandra du kartus atidarinėjo liukus į Airlock'us ir abu kartus išsilaikė,
kai liuko dangtis staiga atsiverdavo. Manau - neįmanoma. Netikėtumo efektas
abu kartus turėjo ją nusviesti kur nors :) Mane tai būtų.
- Kažkaip galėjo įtikinamesnį kiniško modulio valdymą parodyti. Nes tas ini
mini diku daki kažkaip keistai pasirodė.. Pritrūko idėjų filmų pabaigoje? RU
stotyje bent инструкции по применению paskaitė.
- Clooney skraidymas su MMU filmo pradžioje atrodė žiaaauriai nenatūralus.
Nemanau, kad ten galima saugiai tokiais greičiais ir manevrais skraidyti.
- ir t.t.
Bet tai realiai - smulkmenos.

"Icetom"  parašė naujienų news:l2msvt$v6f$1@trimpas.omnitel.net...

> Tai beliko tik "Gravity" pamatyti šiais metais :(?

Pažiūrėjau. Vaizdo efektai ir įgarsinimas aukštumoje. Žiūrėta Multikino 5
salėje. Pats filmas ir patiko. Duodu 8-9, kad ir ką rašytų omnitel.cinema
sci-fi kino kritikai :).