Tema: Re: Aurora aka Vanishing waves
Autorius: ig
Data: 2013-08-12 09:27:26
Buciau labai dekingas, jei parasytumet kaip jus supratot, galgi ir man
kokia cakra atsivertu.

Blinda... prie ko cia Blinda ? ji dare kiti zmones, kitas zanras, kam
apie ji sitoj temoj kalbeti ?

Apie dangti parasiau siaip, cia tik maza detele. Kuria nesunku padaryti,
o maziau juoka keltu toks high-endas(arba tada rodykit apgriuvusios
psixiatrines rusi, tada tiks bet kas). O is detaliu ir susideda daug
kas. Beje biudzetas 4mln litu, o tai nera mazi pinigai Lietuvoje.