Tema: Re: Aurora aka Vanishing waves
Autorius: ig
Data: 2013-08-11 01:45:07
Kurioj vietoj cia sci-fi ? kad daug laiduku ir kompu monikus parode ?
Tiesiog erotika su Buozytes tarakonais galvoje....

O taip gaila, tikejausi daug. Matyt taip ir toliau rodysim planus po
10min, tai ruko, tai degancios paklodes, tai begancios siknos...

p.s. uzuojauta aktoriu antroms pusems, nuo tokiu menu....