Tema: Re: Aurora aka Vanishing waves
Autorius: ig
Data: 2013-08-11 20:33:53
Pabandysiu patikslinti. Ne apie vfx gausa kalbejau (nors ble -
high-end'ines laboratorijos vonios dangti is MDF'o galetu ne du diedukai
uzstumineti, o pats uzvaziuoti su ateivisku garsu ;) )

--- spoilers warning ---

filmo siuzetas:
  - pasimasturbuokim ant didelio B per visa ekrana (o ne ant moters!),
kol zmona miega
  - prisijunkim prie ko nors su daug laiduku (sci-fi !!!!!!!)
  - O ! radau merga ! pasilaizom! Wooohooo
  - eee... prijunkit dar, faina buvo (savo motera jau visai nebeidomi)
  - Papai !!!!
  - Prijunkit dar !!!
  - O! orgija ! Woohooo !!!!
  - Pala, kazkoks durnius(oho kokia intriga. kasgi jis? niekas neitaria
jau nuo pirmos filmo puses) viska gadina
  - Uzmuskim ji! (Koks gilus simbolizmas - Buozyte uzmuse Barta !!!)
  - Leiskit pas merga ! nes kitaip visus(-as) uzmusiu, isduosiu, karjera
  susinaikinsiu ir aplamai tik duokit prisijungt nes tik komines man
tereikia.
  - Sikna sikna sikna sikna (ir izoliacija ant padu (sci-fi???))
  - The end.

Kaip matome is sci-fi cia buvo tik laidukai desimtoje filmo minuteje.

Visa kita tik sexas, be jokios intrigos, be jokio idomumo. Nu gerai
idomumo truputi buvo - atsigaus/neatsigaus. Nu neatsigavo - cia Lietuva
cia lietus lyja - cia visi mirsta.

Nori gilesnes analizes - koks pagrindinio herojaus tikslas ? Ee..ee....
nera ? Nauja merga ? Nu gal... bet ne cia ne tikslas, cia tiesiog sena
uzkniso. O jis tiesiog pasyvus.

O gal herojus kazkaip pasikeicia filmo eigoje ? Hmm.. nu jo, biski
patampa agresyviu pasichopatu is tylaus programerio/drocintojo. Bet ar
del to reikejo toki filma daryti ? Speju ne.
O gal cia tiesiog ilgaaaaaais planais ir ziurejimais i tolius bandoma
suteikti gilia prasme ir antra plana, kurio ... tiesiog nera ?

NORS aplamai, tai aktoriu vaidyba stebetinai gera, lokacijos isskyrus
namu vidu irgi idomios, bet nei istorijos nei rimtos rezisuros as
nematau. Ne be priezasties pagrindiniai salies kinoteatrai atmete sita
mena.

Beje arteja dar vienas LT filmas:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=WvXe16YNrcg&t=847

IR CIA DETEKTYVO TREILERIS ??? ZMONES !!! Kur as gyvenu....