Tema: Re: Forum cinemas kokybė . II dalis
Autorius: PxYra
Data: 2011-08-19 00:52:57
oi pl pasidomek tu nors kiek fotografija ir suprasi kad jin susideda is
daugelio dalyku, ne aparate esme o kas ji valdo
o neismanydamas situ dalyku fotomenininku tikrai nepatapsi...a tai visi su
muilinem ir mobilkom butu mIAninikai

>>> http://lac.lt/?p=8

>>> http://www.sony.co.uk/biz/content/id/1202990780104/section/home?preserveContext=true