Tema: Re: Forum cinemas kokybė . II dalis
Autorius: Icetom
Data: 2011-08-18 10:46:23
>Bet jei rodytų iš skaitmeninio formato, matomai vaizdas visais atvejais
>būtų ledinis. Ar ne?
>Tikrai būtų smagu sužinoti, kaip yra iš tikro.

Trumpai: kinoteatrams paparasčiau, nes nereikia juostų. Gali sudaryti alia
grojaraštį ir jį leisti. Tačiau "Digitanl Cinema" gali reikšti, kad
operatorius praras darbą.

"Digital cinema" atveju vis tiek reikia sukalbiruoti, suderinti sistemą.
Garso sukalibravimo ir niekas neatšaukė ;)

Plačiau:
http://lac.lt/?p=8
http://www.bigscreen.com/about/help.php?id=36

Nesenai skaičiau, kad JAV "Digital cinema" gan gerai skinasi kelią į
kinoteatrus ir yra nemažai kinoteatrų, kur jua dabar naudoja 4K
projektorius!

Kaip supratau iš naujienų, Sony labai aktyviai stumia "Digital Cinema"
"standartą".

http://pro.sony.com/bbsc/ssr/mkt-digitalcinema/
http://www.sony.co.uk/biz/content/id/1202990780104/section/home?preserveContext=true
http://www.sony.co.uk/biz/content/id/1203501602980/section/home?preserveContext=true

Dar yra toks BARCO gamintojas:
http://www.barco.com/digitalcinema/

Čia mano žinios ir baigiasi apie PRO rinką :)