Tema: Re: Šoviniu juostos
Autorius: Tomas
Data: 2011-01-31 20:23:13

http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%B8%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D0%B0_%D0%9C%D0%BE%D1%81%D0%B8%D0%BD%D0%B0

>    O ka sneketi apie revoliucijos laikus, revoliuciniai dalinai gan skurdziai ginkluoti buvo + tap ant juostu isdetas kulkas galejo pasiskolinti ir kitas kareivis kuriam pvz. baigesi jo kulkos.

Bet kodel BUTENT jureiviai ir BUTENT rusu su jomis tasydavosi...? TAI IR BUVO mano KLAUSIMAS. Nu pas sausumos tikrai taip nedominuoja tos juostos.

>    Galu gale laikant sovinius kulkosvaidzio juostoje, kurie greiciausiai tikdavo tiek karabinui tiek kulkosvaidziui, budavo dar vienas praktiskas dalykas, kad prireikus galima ta juosta panaudoti kulkosvaidyje.

Ne greiciausiai, o garantuotai tinka ir vienam ir kitam. 7,62 mm. Nenustebciau, jei ir SVD po shiai dienai tinka.

> [...]
>
>    Sie karai buvo laikas kada daug kas pasimoke is tokiu klaidu ir net vieni is kitu pereme taktikas, ar technologine krypti, pvz. Amerika po 2 pasaulinio karo pradejo gaminti tankus su pasyviais sarvais (pvz. siuolaikiniai Abramsai su 100-150mm titaniniais sarvais http://www.fwallpapers.net/pics/other/m1a1-abrams-tank/m1a1-abrams-tank_1.jpg ), nes per 2 pasaulini kara ju tankas patton ( http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/6c/M48_Patton_Tank_on_display.jpg ) is viso nesugebedavo pramusti pvz. vokieciu tigro sarvu, o jo sarvus pramusdavo bet koks vokiskas tankas,

Kalibras ir sharvo storis pas vokieciu tigrus pazhiurek koks, tiesiog visishkai kita tanku klase.

praktiskai tada jie melsdavosi kad jiem padetu altilerija - kuri dar pajegdavo pakenkti tankams, jis apsaugodavo tik nuo kulku ir skeveldru + amerikieciu tankai buvo varomi bendzinu, o vokieciu dyzeliu (del to taip zodis diesel ir tempia i vokiska nes manau jie pirmi ji naudoti pradejo), dyzelio privalumas kad jis ner toks degus kaip bendzinas ir atakuojant vokiska tanka jis ne taip lengvai del to sprogdavo...

Rudolfas Dyzelis ishrado ta varikli, ir todel jie vadinami dyzeliais, o ne kaip nors kitaip atsitiko. O dizelinis kuras butu uzhshales, ypac rytu fronte, kurie ten vokieciu buvo dyzeliniai..?.

> Amerikieciai buvo ikvepti legendinio rusisko tanko T-34, taciau rusai kaip tik pakeite strategija, naudot aktyvius sarvus, tada tankas buna lengvas, o ant jo eina sprogmenu kaladeles, jei i jas pataikoma jos sprogsta ir atmusha sviedinio ataka, o teoriskai i tapacia vieta pataikyti sansu mazai

Ne atmusha, o po ta plokshtele ishsisklaido i shonus sprogimo energija, o ne eina kiaurai i tanka. Kas aktualu, kai i tave sedinti tanke shaudo kumuliatyviais sviediniais - tie gali belenkokio storio pliena pravirint ir padaryt ish tanko ir tankistu konservu dezhute su konservais. Kiek pamenu, cecenai butent su RPG ir supyzdino visa ruskiu tanku divizija 94-ais.

> P.S. Zulu karo metu buvo anglu puseje naudojami karabinai kurie neturejo apkabos ir tekdavo delioti po 1 kulka ir sauti, toks karabinas sugebedavo persauti 2 zulusus stovincius viena uz kito, taciau Zulu vistiek laimejo kara.

Nu o dabartinis ilgavamzdis graizhtvinis bet koks shautuvas manai nesugebetu pershaut 2 zulusu...?