Tema: Re: Šoviniu juostos
Autorius: Tomas
Data: 2011-01-31 14:01:04
Nu cia sutirshtini gal su tuo "po kiekvieno shuvio", su magazinais shautuvai kariuomenese jau nuo kokio XIX amzhiaus vartojami.
Be to ir atstumai tarp shoviniu dideli, kaip maximo juostoj. Nu ir dar palyginimui - vokieciai ar kt filmuose tvarkingai dezhese tamposi kulkosvaidzio shovinius, diedukas mano buvo LR kariuomenes kulkosvaidininkas - nuotraukose irgi jokio tokio bardako su juostom, o vat su tais jureiviais - bala zhino kas....