Tema: Re: Skyline (Horizontas)
Autorius: Nero
Data: 2010-12-03 00:19:06
;-) liuks reziume, del mergu - pritariu. dar patiko kaip ta karbonine Ferari
sutraiske - dar pries jam pajudant sa ja is vietos pagalvojau, jog jo
vietoje buciau su mersu vaziaves tokioj situacijo, visgi gelezis yra saugiau
uz karbona ;-)))

o siaip filmas.. - man irgi pirmi ispudziai buvo beveik super (yra netgi
postas zemiau 14/11/2010), bet jiems isblesus...pasijutau apkvailintas tokia
visa ko piguva... - ir jei butu galima redaguot postus - jau buciau parases
viska kitaip ;-)
Nuo tol apie filmus stengiuosi rasyti tik kita diena po paziurejimo