Tema: Re: Skyline (Horizontas)
Autorius: bullka
Data: 2010-12-02 21:38:23
Na ką. Pažiūrėjau.

Spoilers ahead!

----

Šiaip visai smagus filmas. Prilyginčiau jį Cloverfield'ui. T.y. žymiai
silpnesnė šio filmo versija. Veiksmas sukasi apie kelis veikėjus, kurie
stengiasi išgyventi. Kas labai patiko Monstre ir ko čia pasigedau, tai
kažkaip trūko susišaudymo scenų, į kurias papuola veikėjai. Čia jos buvo tos
scenos. Bet tokios nekonkrečios ir tolimos (ant stogo prieš pabaigą... bet
ten žiauriai silpnai).

Efektai tokie pusėtini. Kliuvo mosntrų lengvumas. Jie realiai dideli ir
sunkūs. Ale keliose scenose tokie matosi, kad prilipdyti prie kadro (gal
tiesiog tai momentais, kai jie žingsniuoja, vaizdas nedrebėjo).

Pabaiga šiek teik priminė tą neseną filmą, kur Johanesburge ar kur ten
nusileido ateiviai ir turėjo savo rezervatą :D

Vienu žodžiu filmas toks konkrečiai tept lept. Originalumų buvo.. tačiau
neypač daug. Gal net visai nebuvo nieko originalaus. Surinktos idėjos iš
seniau matytų filmų, kurios tuose filmuose buvo unikalios.

Kas gerai, kad buvo kelios hot mergos. Jei ne jos - ragas būtų konkretus :D

Imdb davė 4,6. Aš duočiau daugiau.. gal 5-6. Tiesiog yra ir baisesnių filmų.
Čia tikrai ne pats blogiausias variantas.

Tai tiek trumpai.

Gero vakaro!!!!!