Tema: Re: Skyline (Horizontas)
Autorius: Nero
Data: 2010-11-30 02:21:20
ne mano aisku reikalas, ir as irgi aisku budamas didelis Sci-Fi fanas
nulekiau ziuret vienas is pirmuju, ir, pirmam ispudziui isblesus, realybe
tokia - ....nei ten minties, nei superefektu, - pigus ir nenusisekes
"Independence Day" ( http://www.imdb.com/title/tt0116629/ ) plagijatas ir
tiek...kazkokie plastelininiai, issilieje ir neiziurimi ateiviai rodomi 0.3
sek...pats filmas netgi net per nago juodyma neprilygsta net tokiam
absoliuciai vidutiniskam, bet bent jau geriau susiziurinciam filmui kaip
"The Predators"....
tagi jei draugiskai - tikrai nerekomenduociau - jau geriau uz tuos $$ alaus
ikalkit su chebra ir turekit gera laika, o sita nesamone - bet kada namie
paziuresit kai tikrai nebus ka veikt ;-)))