Tema: Re: Michalkovo "Nualinti saulės 2"
Autorius: amenox
Data: 2010-12-02 18:11:06
Daugumai rusu filmas apie ww2 kara turi buti "teisingai" nufilmuotas, t.y.
turi vazinet tankai, daug sprogineti, skraidyti lektuvai, kareiviai su
sudriskusiom milinem turi palaipsniui zuti su sukiu "za rodinu", vokieciai
turi pulti bangomis ir zuti santykiu 10:1. Finale turi likti vienas ar keli
rusu kareiviai ir islaikyta kazkokia pozicija (arba visi turi mirti bet
laiku suspeja pagrindines pajegos). Bet koks nukrypimas nuo sio scenarijaus
automatiskai padaro filma nevykusiu, o jei rezisierius idejo kokiu
nestandartiniu dalyku kurie nors kiek vercia pagalvoti, tai tada isvis. :)
Pacio filmo nemaciau, bet speju michalkovas idejo per daug kazko
"nestandartinio". Naturalu kad daugumai tai nepatiko. Isvis rusams ww2
sventas dalykas, ir ten turi buti viskas pagal ju taisykles ir ne kitaip. :)