Tema: Re: Michalkovo "Nualinti saulės 2"
Autorius: lew
Data: 2010-11-30 08:19:07
rusai nerusai, bet tie vaikiski bajeriai kaip is lektuvo bando apsikti, arba
kai issigandes pionieriu vadovas apsimyza, arba kaip vairuotojas islipa ir
sudegusio laisko pelenus sutrina ir t.t. ir t.t.
 praktiskai sunku buti rasti normaliai scena..... aij va dar scena kur is
vokieciu tanko knygute ismeta :)  net dabar juokas paeme :)

ir galu gale neveltui atsisake ji rodyti  maskvos aiksteje (nors planavo per
tas pergales sventes rodyt)... matyt patys suprato, kad sh..... gavosi

komedija ir tiek.....