Tema: Re: Michalkovo \"Nualinti saulės 2"
Autorius: ufonaut
Data: 2010-12-02 02:04:07
On 11/29/2010 12:02 PM, Icetom wrote:
> Vakar skyriau 3 val. ramiam šio filmo žiūrėjimui. Man jis labai patiko
> ir tos 3 val. nepastebimai prabėgo. Nelabai suprantu, kodėl jis tiek
> daug kritikuojamas - tapo nepriimtas kinomanų:/ Daug kas kritikuoja, kad
> neva neatitiko istorinių faktų ir pan., bet ar apie tai buvo šis filmas?
> Man rodos šis filmas buvo labiau apie karo sūkuryje atsidūrusius žmones
> ir pan ....

Man taip pat paliko ispudi, vien jau del graziu vaizdu, organikos.
Atrodo daug kas nesuprato, kad tie nukrypimai ir vietom nesamones yra
darytos tikslingai. Tiesiog toks uzmanymas. Tai nera tas atvejis kai
nenusiseka ideju igyvendinimas. Manau tai samoninga duokle rusu
ziurovui, man kazkuo primine "nacionalines medziokles ypatumai", "nasha
russia" ir pan. Filmas gali nepatikti, bet akivaizdu, kad jis kokybiskas
ir pavyzdine produkcija.