Tema: Re: To Sennat
Autorius: Dex
Data: 2010-11-23 12:03:22
na, žinok, kyla. Surogatų ir Gamer'io neina net lyginti su Na Igre. Anie
amerikoniški analogai yra apie ateityje žmonių valdomus kitus žmones ar
robotus. Tai tu dar ir Avatar'ą prie šitų pridėk pilnai laimei :))

Na, o The Game gal kažkiek ir trauktų prie Na Igre, bet galų gale jis
senas, o ir nemačiau aš jo, taigi kyla rankos, kyla.

Dex