Tema: Re: To Sennat
Autorius: Dex
Data: 2010-11-23 10:07:02
Na, perlenkta neperlenkta, bet tai visgi fantastika :)) Tai kaip ir imho
ok. O vat scenarijus man tai labai patiko. Gal ir klystu, bet, imho,
holivudinio analogo nėra? Ganėtinai originalus filmas. Už tai gavo iš
manęs didžiulį pliusą. Vat ką atsimenu iš tokių holivudinių filmų apie
žaidimus, virtusius realybe - tai senasis Brain Scanning, ale senučiukas
tai filmas visai.

Na, ir kas dar labai teigiamą įspūdi padarė šiame "Na igre", tai, kad
lyg ir fantastinis filmas, lyg ir vaikiškas, o negailestingų (žiaurių)
scenų pakankamai daug, vėlgi visiškai netikėtas siužeto vingis, už tai
irgi + šitam filmui ;)

Dex