Tema: Re: To Sennat
Autorius: Nero
Data: 2010-11-23 10:44:19
kochegar, maciau praeita savaite - ten tas mongolas senukas toks kur
"blogus" zmones katilinej degindavo, ir kur jam galu gale dukra jo atveze
sudegint.

Sutinku, kad Kraj geresnis, stipresnis ir sviesesnis filmas.

O siaip nezinau, siaip gal mes labai skirtingos kartos zmones esam, gal
skirtingu skoniu, ar gal as kazko nesuprantu, bet nepasakyciau kad sitie
filmai yra superiniai ir verti 11 is 10. Taip, zinoma, tai yra stiprus,
gyvenimiski filmai, o ne fantastika ar pasakos ar siaip eiline muilo opera
apie nieka. Taip zinoma - ten zmones yra "otvazhnyje" kaip rusai pasakytu -
bet as tarp tokiu uzaugau, turejau kaimyna - didziojo tevynes karo veterana,
stiprios valios zmogu, su daug ordinu ir medaliu, kasdien su juo
bendraudavau ir t.t.. Jaunysteje buvau spaliukas, pionierius, komjaunuolis,
taigi viskas ten normalu, kai turi kazkiek sazines, garbes ir savigarbos.
Rusai tokie yra. Skirtingai nuo amerikieciu - rusai yra dushios zhmones.
Siaip yra daug geresniu rusisku filmu, ypatingai apie didijy tevynes kara.
Bet kad ju "dvasia" pajaust ir suprast, reikia but nors truputi pakvepavus
to laikmecio oru. Tada paprastas elementarus filmas apie tevyne paliks
tokius gilius jausmus perziurejus, ir taip supurtys viska viduje, kad...ko
deja niekaip nesiseka padaryt amerikaskom su savo super-duper kvazi
efektais... Tame ir visa rusu cinemtografo paslaptis ir grozis....

Ar bent kas atsimenat tokius rusu aktorius kaip pvz V. Visockis ir pvz filma
kaip "Mesto vstreci izmenit nelzia" http://www.imdb.com/title/tt0078655/

Is siuolaikiskesniu rusisku filmu statyciau uz "Brigada"
http://www.imdb.com/title/tt0337898/

Gerai, taika. Nereikia gincu. Nera tam laiko ir prasmes. Mes visi esam
skirtingi ir kiekvienam savi filmai palieka ispudi. Bet nuomonemis dalintis
reikia ir butuna juk buna kad artais nuomones sutampa, kaip pvz su "The
Jacket" ;) Noriu pasakyti kazkam dideli aciu siame groupse (netasimenu jau
kas pirmas paminejo jo pavadinima) uz filma "August Rush"
http://www.imdb.com/title/tt0426931/ , kuris net ir man asara
isspaude.......

Visiems geros dienos ;)