Tema: Re: Zero 2
Autorius: pracyvnas
Data: 2010-03-20 10:10:33
Heh, vat butent, kad ne todel, o todel, kad visi stereotipiskai loja, kad
tas  filmas tera keiksmazodziu kratinys :) Aisku yra dalis auditorijos, kuri
ji ziuri del keiksmazodziu, kaip yra dalis auditorijos, kuri ziuri filmus
apie vampyrus, kad krauja pamatytu :) Man tas filmas, ir kiti panasus yra
idomus kaip visuma, neisskiriant keiksmazodziu, siuzeto liniju ar dar
belenkokiu grimo ypatybiu... Cia galbut visiems jis ir uzstrigo, kad buvo
pirmas filmas Lietuvoj su keiksmazodziais. Butu daugiau - nieks demesio
nebekreiptu :)