Tema: Re: Zero 2
Autorius: pracyvnas
Data: 2010-03-16 15:48:15
Nu smagu smagu, tiesiog pries kiekviena filma ziuredamas, jam dazniausiai
nusiteiki, ir tie, kas ziuredami Zero I ar Zero II tikejosi isvyst muilo
opera apie jautrias pasiklydusias sielas, isejo is kino teatru
spjaudydamiesi :) Kazkodel as isejes is sales po filmo koko ir shanel
nepradejau asarot, kad visa fima nieks nesimuse, nepjove viens kito ir
nesiekeike :) Pamiegojau ir tiek :) Cmon, kiekvienam filmui savas laikas
vieta ir ziurovas...