Tema: Re: Zero 2
Autorius: deedzey bonka
Data: 2010-03-19 20:03:45
Na taigi yra google, geda kazkaip nezinot nieko. Paieskiko tokiu raktazodziu
kaip V. Žalakevičius, A. Puipa, R. Vabalas, D. Banionis, V. Mainelytė, V.
Masalskis, R. Adomaitis, I. Dapkūnaitė, J. Budraitis.
Nesu kažkoks praeiti isimylejes senis, bet jeigu lyginti ka ekrane nuveikė
šitie žmonės su dabartinių "vėlyvių" produkcija, tai kitaip kaip mėšlu tokio
filmo nepavadinsi.
neįsižeiskit
Aš suprantu, kad galima neblogai uzdirbti, pritraukt i kinoteatrus daug
snargletu paaugliu, atlekusiu pasiklausyt "mato", "bledstvu" ir kitu rusisku
perlu. Bet tik nešnekekit man apie mena.