Tema: Re: Ats.: Ca$h (2010)
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-03-17 10:21:01
"Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message news:hnpur9$alf$1@trimpas.omnitel.net...
> Na, jis visada rašo su tokiu... Kaip čia pasakius... Laisvumu gal?

nepabijokim to zhodzhiu - trimituoja pasauliui savo neishmanyma. Tai nera 'laisvumas', ar 'novatorishkumas' - tai paprastu papraschiausias neinformuotumas.

> Bet tai
> nekeičia esmės - mane jau tikrai užkniso pastovi amerikonų propaganda, kur
> jie visus vaduoja, o agresoriai kiti.

Dar kart - pabandyk pasiaishkint, koks gyvenimas ten buvo valdant sadamui, tada galima bus diskutuot... Nes taip idomiai gaunasi, tai mes burbam, kad 50 metu sedejom rusu okupacijoj, o vakaru pasaulis mums nepadejo, nes mat bijojo rusu, o kai shiuo atveju tauta, tikraja ta zhodzhio prasme buvo ishaduota ish psycho maniako diktatoriaus nagu, taip, tikrai buvo ir papildomu 'katalizatoriu' - kad ir ta pati nafta, nors kazhkodel visi rekiantys kaip amerikonai exploitina iraka/aganistana matyt net nezhino, kad labiausiai ten savo rankas ir pinigus sukishus yra kinija - amerikonai ten zhudosi, o kinai tyliai, tyliai pradeda suktis:).
Taip, yra kita shio medalio puse - kas ishkele ten Sadama pachioj pradzhioj, bet chia kita kalba...

>Tuo tarpu kai yra visai atvirkščiai.
> Žinoma, tik mano nuomone.

Taip pat siulau pasiaishkint kodel vyksta tokia prieshpriesha irake ir aganistane - ka gina Talibanas, savo shali, ar shiokius tokius kitus tikslus...