Tema: Re: Ca$h (2010)
Autorius: -o-o-
Data: 2010-03-16 10:45:34
nezinau as ta filma kazkodel jau paziurejau daugiau nei pries puse metu (net
pats dabar nesuprantu is kur as ji taip anksti turejau? Ta prasme normalus
ripas ir t.t.), tai jis man paliko nuobodaus ir prasto filmo ispudi. Tiesiog
paziurejai ir pamirsai. Po to kai pradejo cia ji pristatineti ir istraukas
rodyti, galvojau nu kur jis man matytas, tada taip ir nesupratau, kame cia
su juo reikalas ;))) Kita vertus jau minejau, siemet geriausia ir blogiausia
aktore isrinkta Sandra Bullock - nu ka norit sakykit, taip, suprantu,
vaidmenys skirtingi ir pan, nu bet logiskai taip but vienu metu negali!!!
Taip, kad ner cia ko stebetis tais oskarais, gerai bent tai, kad avataras
negavo kokiu 5-7 oskaru - butu irgi dar vienas absurdas. 3 oskarai ir tai
jau cerzcur, nu bet gal ir normoj.