Tema: Re: Ca$h (2010)
Autorius: -o-o-
Data: 2010-03-16 09:54:18
o tu akiniu nusiimti nenori? :) Jei tu ten neiziuri propogandos, tai tikrai
tenka tik apgailestauti. Man patiko vienas komentaras del oskaru
nominacijos - realiai pas amerikonus filmas apie kara negali nelaimeti metu
filmo oskaro, jei taip netycia viena kart atsitiktu -  oskara geriausio metu
filmo nusinestu ... animacinis filmas :)))))