Tema: Re: Avatar (2009) 3D vs 2D
Autorius: meilo@nera.lt
Data: 2010-01-11 23:02:04
> reziume:
> jei kazkas siulytu eiti i avatara dar karta - eiciau i 2D.. nes 3D..
> atvirai tariant, per 3D ziuredamas ir laukdamas "3D efektu" nebeseki
> filmo veiksmo, nedomina veidai, emocijos.. akys krypsta i visokias sakas
> ir lapus, kurie tik tam ir ideti, kad 3D pasiteisintu..
>
> nenuostabu, kad zmonems, kurie mate tik 3D versija siuzeto pritruko.

Cia jau stipriai perlenkei. Siuzetas yra siuzetas ir geras siuzetas net per
nespalvota Sileli matosi.

Bent jau man su tuo 3D ziuret idomiausia butent i zmones, ju veidus.
Vietomis beveik patiki, kad aktorius visai salia arba, kad tu pats skrendi
kartu lektuvu ir dalyvauji ju komandoje.

Del titru as turejau negera nuojauta ir specialiai pasirinkau seansa be
titru.