Tema: Re: Avatar (2009)
Autorius: Lavonas
Data: 2009-12-18 03:31:48
nu tai aishq tikrai gana svarbus dalyks, bet jeigu zmoga nunesha po filmo su
visais stogais, tei ka ash zinau ar verta jo klausti apie story line`a. man
rods jau buvo jis apkalbetas tce. tcipa mums reikia kazko, o jie gyvena ant
to kazko, todel mums reikia juos nuzudyti del to kazko, nes jie, wajazau,
neleidze netgi pasikasti po jais, nes jiems to religija neleidzia (bliad
kaip nekentciu tu religiniu motyvu kodel kazko negalima daryti ir jie yra
naudojami kaip pasiteisinimas).  Krc filmas yra achujenas, jeigu atmesti
visus savo religinius fanatizmus ir ligas susijusias su jezum kristum ir
jojo tevu, kuris alia mus visus ishgelbes nuo begalinio degimo/virimo
pragaro katiluose/ugnyse. bliad nukrypau ten kur nereikia :D