Tema: Re: Avatar (2009)
Autorius: Faktas
Data: 2009-12-21 12:06:57
nu atrodytu nieko naujo, seniausiai knygos parasytos kur kitu planetu pasauliai visiskai kitokie,
tiek gyvunijos prasme, tiek laiko ir t.t.
ir netikiu, kad cemeronas tokiu neskaites. kad padare pansiai kaip zeme, matyt kazkokia minti turejo,
gal bijojo, kad be meiles dramos nebus populiarus filmas, o meiles drama tarp zmogaus ir milziniskos
amebos parodyt matyt nelabai itikinamai bus.

--
http://sites.google.com/site/autokritinemase/