Tema: Re: Q: Kodėl grindiniam šildymui būtina žemos temp. vanduo?
Autorius: Blinda
Data: 2009-11-05 10:31:19
Kiek kalbejau su patyrusiu santechniku ir is mano bendro suvokimo tai
logiska tokie svyravimai gali pasijusti ant grindu medziagu(ypac klijuotu
ant betono). Visu siu medziagu pletimosi savybes skirtingos (pvz.: betonas,
klijai ir keramine arba akmens mases plytele), todel nuo dazno ir stipraus
temperaturu kaitaliojimosi galimi trukimai, skilimai, atsokimai ir pan.