Tema: Re: Q: Kodėl grindiniam šildymui būtina žemos temp. vanduo?
Autorius: Nikonis
Data: 2009-11-05 10:07:40
70 laipsniu i grindis..... jooo. kiek ilgai islaikysi ranka ant 70laipsniu
ikaitusio radiatoriaus??
Koks bus oras patalpoje kai grindys visu plotu pasils bent iki 50 laipsniu?
temperaturinis pletimasis bus zymiai didesnis...
jei leisi karsta vandeni tai sildyti turesi intervalais ko pasekoje grindu
temp. svyruos.

jei labai nusisnekejau pataisys mane gudresni zmones :)