Tema: Re: medinio namo apšiltinimas
Autorius: pablas
Data: 2009-11-05 20:36:38
   1. Nebukime tokie tikri.Pirma, naudojamos antrines zaliavos, kuriu
kokybes ir sudeties niekas nekontroliuoja.Antra, nebukime tokie tikri
del spaudos dazu siandien.
2. Deja, pakankamai daug, kad padarytu zalos musu neikainojamai sveikatai.
   Nemanau, kad kvepuot akmens vatos dulkemis yra sveikiau nei traukt i
plaucius sumaltus laikrascius :)
   Geriausias sprendimas vistik yra plauso panaudojimas.