Tema: Re: medinio namo apšiltinimas
Autorius: John Smith
Data: 2009-11-05 15:59:20
Turbut, bet as maciau filmuka kai su degikliu degino skirtingas apsiltinimo
medziagas - putplasti, akmens vata, kazkokia vilnos vata, ekovata ir Steico
medzio plauso vata. Rezultatas - Steico atsilaike ilgiausiai, antroje
vietoje ekovata, toliau akmens vata, putplastis ir ta vilna kur iskart
uzsidege.

>>> http://www.thermo-hanf.de/front_content.php?changelang=2
>>> http://www.steico.com/index.php?start=02&PHPSESSID=1b714a220fc263e0830f8d7b30cb9e63