Tema: Re: medinio namo apšiltinimas
Autorius: John Smith
Data: 2009-11-05 15:27:07
Man siltino su latviska ekovata:)
O kas del ekologiskumo tai pvz Steico medzio plauso vata yra _nedegi_, idomu
kokiu ten yra "ekologisku" priedu?
Beje is mano sodyba siltinusios firmos pirkau ir estiska medzio plauso
plokste "isoplaat" (kazkas panasaus i Steiko tik zymiai kietesne), ja irgi
galima priskirt prie ekologisku medziagu. Sia plokste is vidaus siltinau
buto lauko siena.