Tema: Re: Kaip atnaujina vonia
Autorius: config.lt
Data: 2009-11-06 06:58:54
akrilas patrauklus tuom, kad nera dydzio ir formu standarto
tik kaina man labai nepatraukli
tuotarpu skarda stampuoja 170x70 ir jos pigiausios. Keli cm daugiau - jau
kaina kosTmine. Rimtai, bentjau pries 5 metus buvo taip - 1000 ir daugiau. O
mano ugis 190 tai i 170 ir keliu, ir peciu as niekaip. Geriausia ka radau uz
suprantama kaina - Kaldewey 180x80cm, vienos imones sandely nukistos i kampa
du metus voliojosi dvi tokios vonios, defektai - smulkus ibrezimas ant
isorinio krasto, kuris pas mane atsireme i siena. Nupirkau uz 100lt be
dokumentu, ikisau iskart i golf2 ir parsiveziau. Fun. Vienok, man
nepasiteisino - nesimaudau as joje ir tik vieta uzima, geriau buciau duso
kabina dejes.
tiek istoriju :)

O spizines tai vieni vertina, kiti ne. Kazkada uz jas mokedavo $, idomu ar
dabar dar kasnors perka. Jei neparduosi, tai paims metalui.