Tema: Re: Kaip atnaujina vonia
Autorius: Lee
Data: 2009-10-30 22:07:17
Atkreipk demesi kaip dirba http://voniosrestauravimas.lt uzpurksti
visus vandens isleidimo mechanizmus mano nuomone yra superchaltura.
Netgi savo www nepasibaisejo ideti tokias nuotraukas.

Man dare www.voniurestauravimas.lt Vienas sedi prie telefono, duoda
skelbimus ir samdo bileka. Jokios ten imones nera.
"Meistras" paklaustas apie sintetini akmeni, parode kaip atrodo
uzpurkstas gruntas. Galutiniame pavirsiuje liko dangos akutes ir
zadejo veliau istaisyti. Kaip ir zinoma tokiais atvejais veliau laiko
neatrado. I "garantini" lapeli buvo irases, kad vonia "pazeista
rugsties". Ka veliau supratau, kad garantija nuline. Nors pries
purskima butent rugstimi ir plove. "Garantiniame" lapelyje taip pat
joks imones pavadinimas nefiguruoja.

Mokykites is svetimu klaidu...

Dabar keisciau i nauja.

O vannavanna nesirinkau del mikrobu kurie dauginasi tarp dvieju
makroflekso pavidalo putu suklijuotu indu.