Tema: Re: Kaip atnaujina vonia
Autorius: trans
Data: 2009-11-05 22:18:58
deja jau nusipirkau duravit daro akriline vonia. Ko gero perziurejau visu
gamintoju visus modelius vezamus i Lietuva. Tai pati talpiausia 170x75cm
vonia aukstam zmogui ir tikriausiai vienintele kurioj galesiu panardint ir
kelius ir pecius vienu metu :) Atliko spizine 170cm, jei kam reikia ;)
miestas Kaunas

Del vonia vonioje: jie privaro kazkokiu spec putu ir pasodina ant ju ta
akriline vonia. Mano supratimu putos uzpildo visus tarpus, ypac skyliu
zonose. Buvo kazkur video, ar ten viskas gerai negaliu pasakyti.